Vliegen boven de Nazca lijnen. - Reisverslag uit Nazca, Peru van Gerard Kok - WaarBenJij.nu Vliegen boven de Nazca lijnen. - Reisverslag uit Nazca, Peru van Gerard Kok - WaarBenJij.nu

Vliegen boven de Nazca lijnen.

Door: Gerard Kok

Blijf op de hoogte en volg Gerard

26 Oktober 2015 | Peru, Nazca

25-10-2015.
Vandaag vliegen over de Nazca Lijnen, we worden 10:00 uur opgehaald, en naar het vliegveld gebracht, daar mogen we eerst weer door de beveiliging, dus alles uit de zakken en door het poortje. We worden naar een vier persoon - vliegtuigje gebracht, vier passagiers, en twee piloten, voor de eventuele grappenmakers. Dit is wel apart, met zo'n klein vliegtuigje opstijgen en vliegen.
We vliegen langs de Nazca Lijnen om de diverse figuren te bezichtigen en te fotograferen. Om te kijken hellen we naar links of naar rechts over, je voelt elke beweging en schok. De figuren vallen best tegen om te vinden, op plaatjes lijken ze veel duidelijker, waarschijnlijk moeten we meneer Photoshop daarvoor bedanken. Na een half uur vliegen, gaan we weer terug en landen we weer op het vliegveld, waarna we weer worden opgehaald. De rest van de dag is voor ons zelf. Om 19:00 uur worden we gehaald om het planetarium te bezichtigen, waar de Nazca figuren worden verbonden met de stand van de sterren. Hierna avondeten, en ons voorbereiden voor de lange reisdag van morgen.

• 26 Oktober 2015 - 01:10

Erna:

Mooie vlucht zo te zien.

• 26 Oktober 2015 - 04:21

Gerard Kok:

Was het ook.

• 26 Oktober 2015 - 10:33

Rowana:

Wat leuk om te zien! xx

Verslag uit: Peru, Nazca

Gerard

Overige verre reizen: Verenigde Staten Mexico, Guatemala, Belize Thailand Tanzania / Kenia Costa Rica, Panama Ecuador / Galapagos Eilanden Egypte Sumatra, Java, Bali Borneo, Maleisië Patagonia, Brazilië China en Tibet Vietnam Zie ook: http://gerardenmarjakok.waarbenjij.nu/

Actief sinds 21 Sept. 2015