De dag voor vertrek naar Peru. - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Gerard Kok - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek naar Peru. - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Gerard Kok - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek naar Peru.

Door: Gerard Kok

Blijf op de hoogte en volg Gerard

19 Oktober 2015 | Nederland, Hoogvliet

19-10-2015
Daar zit ik dan, wachtend, zenuwachtig, morgen is het dan zover.
De eerste reis alleen, spannend en vreemd, gaat het me ook in mijn uppie lukken?
Natuurlijk..., alles staat klaar, paspoort, boardingpass, koffer en handbagage, ik weet hoe laat ik van huis moet gaan, Xena is al in het dierenpension. En nu maar wachten, tot morgenochtend, hangend voor de buis, er is niets meer te doen.
We zijn er klaar voor, nou mensen ik ga proberen de blog bij te houden, dus zou ik zeggen, tot de volgende blog, maar dan waarschijnlijk vanuit Lima.

  • 19 Oktober 2015 - 17:24

    Lily Assink:

    Hoi Gerard,

    Best wel spannend zo´n reis naar Peru en dan voor het eerst in je eentje. Ik weet zeker dat jij als ervaren reiziger dit ook in je eentje kan en dat jouw ook gaat lukken!! Geniet er lekker van en blijf dat ook de rest van je leven doen!

    Goede reis en een fijne vakantie.

    Groetjes,

    Lily Assink.

  • 19 Oktober 2015 - 17:46

    Gerard Kok:

    Hoi Lily,

    Dank je voor reactie, en dat zal ik doen.

  • 19 Oktober 2015 - 19:46

    Erna:

    Hallo Geer,
    Het zal zeker heel bijzonder en vreemd zijn maar het gaat je lukken.
    Dikke kus Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogvliet

Gerard

Overige verre reizen: Verenigde Staten Mexico, Guatemala, Belize Thailand Tanzania / Kenia Costa Rica, Panama Ecuador / Galapagos Eilanden Egypte Sumatra, Java, Bali Borneo, Maleisië Patagonia, Brazilië China en Tibet Vietnam Zie ook: http://gerardenmarjakok.waarbenjij.nu/

Actief sinds 21 Sept. 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 111629

Voorgaande reizen:

10 Maart 2017 - 31 Maart 2017

Rondreis India en Nepal 2017

19 Juni 2016 - 02 Juli 2016

Rondreis IJsland 2016

20 Oktober 2015 - 09 November 2015

Rondreis Peru 2015

Landen bezocht: