Naar Puno ,aan het Titicaca meer - Reisverslag uit Puno, Peru van Gerard Kok - WaarBenJij.nu Naar Puno ,aan het Titicaca meer - Reisverslag uit Puno, Peru van Gerard Kok - WaarBenJij.nu

Naar Puno ,aan het Titicaca meer

Door: Gerard Kok

Blijf op de hoogte en volg Gerard

01 November 2015 | Peru, Puno

30-10-2015.
Vandaag alweer alleen een lange reisdag, uiteraard weer vroeg op, ik voel me al weer steeds beter, maar vandaag met eten en drinken nog maar oppassen. We rijden eerst weer een stuk terug richting Arequipa,en de eerste stop is gelijk het hoogste punt wat we bereiken deze reis, namelijk 4910 meter. We rijden verder, en de volgende stop is onze picnic stop, dus de droge kaakjes en het water gepakt (ik zou vandaag voorzichtig zijn) en na deze stop weer verder naar Puno, waar we na een paar plaspauzes om half 4 arriveren. Koffers naar de kamer en even de stad in om deze te verkennen. Daarna terug naar het hotel, even wat rusten, en dan op weg naar het eten, zowaar een redelijk geslaagde pizza, en een versgeperst sinaasappelsapje erbij. We lopen het centrum weer in en lopen tegen muziekmakende en dansende studenten aan, die constant hetzelfde deuntje spelen. Na dit te hebben aangezien, gaan we naar het hotel.

• 01 November 2015 - 23:31

Erna:

Gelukkig dat je weer opgeknapt bent. Xx

Verslag uit: Peru, Puno

Gerard

Overige verre reizen: Verenigde Staten Mexico, Guatemala, Belize Thailand Tanzania / Kenia Costa Rica, Panama Ecuador / Galapagos Eilanden Egypte Sumatra, Java, Bali Borneo, Maleisië Patagonia, Brazilië China en Tibet Vietnam Zie ook: http://gerardenmarjakok.waarbenjij.nu/

Actief sinds 21 Sept. 2015